شماره تماس : 09114372009

4 مرحله تا بهینه سازی وبسایت

4 مرحله تا بهینه سازی وبسایت

Jon Rognerud در کتابی بنام "بی نهایت روش برای بهینه سازی وبسایت" به شما این امکان را میدهد تا از بهترین روش ها برای بهینه سازی و داشتن برترین رتبه در تمامی موتور جستحوها استفاده کنید. هدف نویسنده استفاده از استراتژی جهت موفقیت در بهینه سازی سایتتان می باشد.

هدف از بهینه سازی برای موتورهای جستجو این هست که ربات های عنکبوتی موتور جستجوها بتوانند سایت شما را پیدا کنند نه اینکه فقط سایت و صفحات شما در گوگل وجود داشته باشد و همچنین کیفیت نوشته های شما در سایت در رتبه دهی به سایت ها و نمایش در صدر گوگل بسیار حائز اهمیت است.

روند بهینه سازی وبسایت طوری نیست که فقط یکبار کافی باشد بلکه نیاز به رفع مشکلات سایت، فراهم کردن موارد مورد نیاز  و همچنین بررسی همیشگی سایت می باشد.

مرحله 1: بررسی بازار شغل هدف

  * بررسی سایت: بررسی مجموعه متاتگ های بکار رفته ازجمله متاتگ کلمات کلیدی - متون قابل نمایش و کدهای سایت شما. این        موارد در رتبه دهی سایت شما توسط موتور جستجوی گوگل بسیار موثر است.

  * انتخاب کلمات کلیدی مهم و اساسی: اهداف جستحوی مشتریان در موتور جستجوها را بر اساس الویت بررسی و توسعه دهید.          اینگونه آغاز کنید: برای پیدا کردن صفحه یا وبسایت مورد نظر خود چه چیزی را در موتور جستجو می نویسید؟ سپس همان را به          مشتریان خود بگویید.

مرحله 2: کلمات کلیدی جستحو شده و توسعه آنها

   * بررسی کلمات کلیدی: لیستی از کلمات کلیدی و جمله هایی که در موترو جستحو استفاده شده را الویت قرار دهید. لیست های         رقابتی و دیگر منابع همکار را بررسی کنید. لیست رقابتی اولیه خود را مرور کنید تا به مقدار تقریبی از جستحوهای انجام شده برسید و به این نتیجه برسید که چه تعداد وبسایتی برای هر کلمه در حال رقابت هستند. جملات و کلمات اولویت بندی شده، چند کلمه ای و تک کلمه ای و کلمات اشتباه. اگر کاربری کلمه ای را اشتباها در جستجو استفاده کرده شما هم باید از آن کلمه اشتباه استفاده کنید. توجه داشته باشید که گوگل کلمات درست را پیشنهاد می دهد پس کاملا با دقت اینکار را انجام دهید.

    * ارزیابی رتبه بندی اولیه: برای شما بتوانید رتبه آینده سایت خود را تغییر دهید باید اول از همه پی ببرید که در حال حاضر در چه مرحله و رتبه ای قرار دارید. برای شروع یک صفحه اکسل را آماده کنید. برای شروع بصورت هفتگی سایت را بررسی کنید. باید افزایش ترافیم و کلمات کلیدی ای که ورودی داشته اید را بررسی کنید. برخی سئوکاران میگویند که اینکار قدیمی شده. بله میزان ترافیک و نرخ تبدیل مهم تر هستند اما ما رتبه بندی را برای بررسی کلمات کلیدی استفاده می کنیم.

 

    * اهداف و مقصد: اهداف خود را بصورت حرفه ای تعریف کنید. با اینکار می توانید میزان پیشرفت در کسب و کار خود را با هر برنامه ای که بکار برده اید اندازه گیری کنید. ساده است اما از آن براحتی نگذرید. مثلا: شما قصد دارید تعداد بازدید خود را برای 30 روز آینده از 100 بازدیدکننده در روز به 200 بازدیدکننده در روز افزایش دهید. و یا اینکه قصد دارید نرخ تبدیل خود را از 1 درصد به 2 درصد در بازه زمانی خاصی افزایش دهید. ممکن هست با سایت های قوی دیگری کار را شروع کنید اما باید اول از همه صفحاتی که می تواند محصولات، خدمات و فروش های شغل شما را بیشتر کند بهینه سازی کنید.

مرحله 3: بهینه سازی و ثبت محتوا

مرحله 4: ادامه آزمایش و اندازه گیری




آدرس ایمیل : info@ads-popup.irاطلاعات تماس : 09114372009سئو شده توسط سئو افزا - محمدی