شماره تماس : 09170938807

افزایش بازدید سایت با سئو جلسه اول

افزایش بازدید سایت با سئو جلسه اول

افزایش بازدید با ترفندهای مختلفی امکان پذیر است که چند مورد مهم را برای شما در این مطلب عنوان خواهم کرد اما قبل از آن حتما توجه داشته باشید که اول سایت خود را کامل کنید. برخی ها بدون اینکه اطلاعاتی در سایت خود قرار دهند اقدام به لینکدهی و افزایش بازدید می کنند که تقریبا بی فایده خواهد بود.

1. ابتدا محتویات سایت خود را تکمیل کنید:

از مطالبی در سایت خود استفاده نمایید که مرتبط به زمینه کاری سایت شما می باشد. صفحاتی را درست کنید که شامل تصویر هم باشد. حتما تصویر مرتبط با محتوای صفحه مربوطه باشد.

از محتوای کپی شده بپرهیزید. از قرار دادن لینک های نامعتبر و کپی بپرهیزید. کیفیت در مطلب و تصویر بسیار مهم تر از کمیت آن است.

 

2. وبسایت را در گوگل وبمستر ثبت کنید:

وارد گوگل وبمستر شده و سایت و لینک های آن را ثبت کنید تا گوگل لینک های سایت شما را شناسایی کند تا در گوگل ایندکس شوند و با جستجوی کاربران در صفحات گوگل یافت شود.

اینکار را حتما انجام دهید چراکه تاثیر بسزایی در بازدید خواهید داشت.

ثبت سایت در گوگل وب مستر

 

3. لینک بیلدینگ:

لینک بیلدینگ روش های متفاوتی دارد که از جمله آنها ایجاد بک لینک بصورت 2 یا 3 کلمه ای امکان پذیر است. از طریق ریپورتاژ هم این امکان فراهم شده است. ریپورتاژ یعنی نوشتن یک مقاله 10 تا 20 خطی که البته باید جذاب برای خواننده باشد و همچنین قرار دادن لینک سایت خود در برخی کلمات مهم که میخواهید بازدید بیشتری داشته باشند.

از این رو لینک بیلدینگ به روش های درونی و بیرونی امکان پذیر است. لینک بیلدینگ درونی یعنی لینکدار کردن کلمات داخل سایت و ارجاع دادن بازدیدکننده به صفحه ی دیگر سایت از طریق لینکدار کردن کلمه یا عبارت خاص.

لینک بیلدینگ بیرونی هم یعنی برای مثال سایتی که بازدید کننده بالایی دارد کلمه مثلا ادز پاپ آپ را در آن سایت لینکدار می کنید تا بازدید کننده با کلیک روی آن وارد سایت شما شود. سایت های مختلفی اینکار را با دریافت هزینه انجام میدهند. برای درک بهتر این مطلب به صفحه چرا لینک بیلدینگ اهمیت دارد مراجعه کنید.

لینک بیلدینگ

4. ایجاد محتوای مرتبط با سایت خود:

برای اینکه سایت شما در گوگل محبوبیت پیدا کند لازم سایت تا محتوای منحصر بفرد در سایت خود منتشر کنید. بهترین روش این است که محتوای مورد نظر را در سایت های خارجی جستجو کنید و آن را ترجمه کنید و در سایت خود منتشر کنید. دز زمان انتشار محتوا حتما توجه داتشه باشید که محتوای مناسب و تصاویر مناسب در سایت خود قرار دهید.

 

5. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی:

سایت خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید چراکه با به اشتراک گذاری بازدیدکننده و محبوبیت از طرف شبکه های اجتماعی هم ایجاد می شود که نکته مثبتی برای گوگل به حساب می آید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

6. کلمات مرتبط با مطلب سایت:

یکی دیگر از الگوریتم های جدید گوگل که باعث افزایش بازدید سایت شما خواهد شد استفاده از کلمات مرتبط و هم خانواده است. برای مثال اگر از کلمه افزایش بازدید استفاده می کنید از کلمه افزایش ترافیک یا بهبود بازدید و غیره هم می توانید یا بهتر هست استفاده کنید.

 

7. استفاده از تبدیل محتوا:

میتوانید محتوای سایت خود را بصورت ویدیویی یا اینفوگرافیک هم ارائه دهید و در سایت هایی مثل آپارات یا فیس بوک و یوتیوب و یا بصورت ای بوک منتشر کنید و همچنین بصورت اسلایدهای گرافیکی هم می توانید محتوای خود را بیشتر معرفی کنید تا بازدیدکننده بیشتری را کسب کرده و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

 

8. انشار مطلب و محتوا در سایت لینکدین Linkedin:

لینکدین از جمله شبکه های اجتماعی ای است که بسرعت در حال رشد و ارتقاء می باشد و با انتشار مطالب در این سایت هم می توانید بازدیدکننده و ترافیک سایت را افزایش دهید.

اشتراک گذاری مطالب سایت در لینکدین

9. ایجاد مطالب طولانی:

مطالب بیشتر از 1000 کلمه تولدی کنید چراکه در تحقیقات اخیر مشخص شده که هرچه محتوای مطالب وبسایت طولانی تر باشد برگ برنده خوبی برای وبسایت ها محاسبه شده و محبوبیت بیشتری خواهد داشت و شانس بازدید بیشتری را دارا می باشند.

 

10. بهینه سازی سایت برای موبایل:

وسایت خود را طوری طراحی کنید که در موبایل بدرستی اجرا شود چراکه میزان استفاده از موبایل و بازدیدکننده از طریق موبایل هم هر روزه در حال افزایش است. برای تست سایت خود در موبایل می توانید از گوگل کمک بگیرید.

بهینه سازی سایت برای موبایل

بزودی موارد بیشتر در زمینه سئو برای افزایش بازدید اطلاع رسانی خواهد شد.