شماره تماس : 09170938807

بهترین نکات در نرخ تبدیل مشتری و افزایش بازدید سایت

بهترین نکات در نرخ تبدیل مشتری و افزایش بازدید سایت

در این دنیای بازاریابی دیجیتال ، ما به روزرسانی های زیادی در مورد الگوریتم ، خزنده های وب ، Seo ، رتبه بندی موتورهای جستجو و موارد دیگر می شنویم. در اینجا نکات برتر برای دریافت نرخ تبدیل خوب برای نام تجاری ، محصول یا خدمات شما ذکر شده است.

• به تمام سوالات کاربر با دقت پاسخ دهید.

• در تعریف کردن از سایت خود به سادگی عبور نکنید. تجربیات خوب سایت خود را به آنها ارائه دهید.

• آنها را راهنمایی کنید که چه کار کنند. راهنمایی درست گام بعدی را برای مشتری آسانتر می کند.

• در گوگل و فیسبوک مطالب خود را منتشر کنید.

• محتوای سایت خود را به سمت ویدیویی بکشانید. این محتواها را می توانید با ارسال به تلفن هوشند خود تغییر و در سایت خود قرار دهید.

• وب سایت های خود را با چک کردن نکات Google و خواندن مقالات سرعت دهید.

مخاطبان خود را هدف قرار دهید و کیفیت بازدید کنندگان را بهبود ببخشید. در صورتی که بازدیدکننده سایت شما محصول مورد نیاز خود را دقیقا پیدا کند شک نکنید از شما خرید خواهد کرد.

 

استفاده صحیح از تجزیه و تحلیل:

• تجزیه و تحلیل وب را بیاموزید. روش ها. همه چيز!

• به آنها دلیل خوبی بدهید. آنها باید درک کنند که چرا باید از شما خریداری کنند.

• داشتن پشتیبانی آنلاین می تواند نکته مهمی در ارتباط با مشتری باشد.

• باید صفحات فرود را برای ترافیک موتورهای جستجو به صورت جداگانه ایجاد کنید.

• بررسی کنید که همه چیز مانند لینک ها ، فرم های تماس و دکمه های رسانه های اجتماعی و غیره خوب کار می کند.

• هر راه ارتباط با شما را با ارائه شماره تلفن ، ایمیل ، چت زنده ، برنامه های پیام رسان و غیره لیست کنید.

یهترین نکات در نرخ تبدیل مشتری و افزایش بازدید سایت

بازدیدکنندگان وب خود را حفظ کنید:

• در مورد لغو ها ، بازپرداخت ها و پرداخت ها شفاف باشید.

• همیشه شناسه رهگیری و پشتیبانی 24 ساعته مشتری را ارائه دهید.

• سوالی بپرسید. این میزان خروج بازدیدکننده شما را پایین می آورد.

• به حداکثر رساندن لینک های داخلی باعث می شود بازدیدکننده دیرتر از سایت خارج شود.

• ارسال بازدید از سایت های دیگر به صورت استراتژیک برای ایجاد ترافیک هدفمند مناسب است.

• مطالب مناسب در سایت منتشر کنید تا منجر به خرید مشتری از شما شود.

• مخاطبان خود را مطالعه کرده و به زبان آنها صحبت کنید.

• بازدیدکنندگانی که مجدد به سایت شما برگشته اند را تشویق کنید تا انگیزه ای برای خرید مجدد از شما داشته باشند.

• اهداف مشتری خود را بشناسید. آنها در اکثر اوقات نمی دانند چه می خواهند.

 

تمرکز روی بهینه سازی:

• فشرده سازی تصاویر و همه چیز برای بهترین سرعت بارگذاری. حداکثر 100 کیلوبایت!

• از اسکریپت منبع تغذیه خارجی استفاده نکنید.

• اگر می توانیدقابلیت cach را در سایت پیاده سازی کنید تا سرعت بارگذاری سایت برای بازدیدکننده بالا برود.

• سایت فروش باید جذابیت داشته باشد. این باعث افزایش مدت زمان ماندن در صفحه شود.

• انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی انجام دهید تا در مورد مطالب شما هم نظر دهند و هم بپسندند.

• برای هر یک از محصولات خود صفحه فرود جداگانه ایجاد کنید و همه محصولات را در یک صفحه قرار ندهید.

• با ارائه خدمات رایگان و تشویق به ثبت نام مشتری می توانید ایمیل و شماره بازدیدکننده را جمع آوری کنید.

• در صفحات مطالب خود سعی کنید لینک صفحات دیگر را هم قرار دهید تا بازدید کننده از صفحات دیگر سایت شما هم بازدید کند. (لینک بیلدینگ)

• روشی برای ایجاد محتوا در سایت خود انتخاب کنید که نشان دهنده تجربه های شما در زمینه کاری شما باشد.

• از پلاگینی استفاده کنید که بازدیدکننده جذب آن شده و ایمیل را در اختیار شما قرار دهد.